Kokoshe7 Herkese günaydın migren hastası olarak 15.haftada hergün başım ağrıyor cıldıracagım doktor magnezyum verdim geçmedi parol içince geçiyor yeniden başlıyor tansiyon normal bu durumu yaşayan var mı? Öneriniz nedir