8+1 3 gün önce belirtisiz hiçbir zorlanma yorulma olmadan ani aşırı kanamam oldu hemen doktoruma gittim tutunurken oluşan bir kanamaymış çok şükür bebeğim iyi ama hememn progestan iğne yapıldı hapına da devam ediyorum çok azaldı şükür ama orta derecede düşük riski var dedi doktor o yüzden sürekli yatıyorum yani hiç vakit geçirmeyin acilen doktora görünün