Zeynep966 arkadasim ayni durumdayim bu konu ile ilgili bnde sohbet actim , en basindan beri hep hareketsizdi , 37 olucam yarin hala oyle, guclu tekmeler vs hissedemiyorum, hickirik disinda oyle cok net arka arkaya hareketi olmuyor , nst de dahi uyuyor hareketsiz, kan akisi normal kalp atislari normal , suyu normal, boyle olunca doktorlarda pek bisey diyemiyor , saglicakla gelsinler insaallah .