Betsbet Merhabalar. 1aralikta hamile oldugum haberini aldim kan testi sonucum 270idi. 29kasimda da lekelenme baslamisti ben adet baslangici diye dusunmustum ama yerlesme kanamasiymis. Pazartesi tekrar kan verdim betahcg 657idi. Progesteron ve uyusmazlik ignesi vuruldum. Ama bugun yine lekelenme oldu hala devam etmesi normal mi? Boyle birsey yasayan var mi?yerlesme kanamasi ne kadar sure devam edebilir riskli bir durum mu?
Betsbet Deletedmom15257 doktor soyledi buyuk ihtimal yerlesme kanamasi ama gebelik saglikli ilerlerse kesin olarak yerlesme kanamasinidir diyebiliriz dedi
Deletedmom15257 Betsbet ozaman tekrar doktora gidin bu belli olmaz ki cnn kanama ve leke hem dusuk hem yerleşme olabildiği için ult. Bakılmadan anlasilma