hilaleee Kızlar ben ikinci aşılamaya başlamak için doktora gittim muane etti doktor kist var tedaviye başlayacağız dedi hemde adetim. Bana duphaston yazdı birdahaki adetinde gel dedi Adet olmama rağmen neden dusphaston yazdı anlayamadım.