Bebisannneessi Sınıf 4.2 imiş ama 4.42 çıktı, ilaç kullanmaya başladım başına gelen var mı, bebeğe tehlikesi var mıdır
Deli_hatun_7 Bebisannneessi ilacı düzenli kullan yavrum bişey olmaz Allah’ın izniyle doktorunuza danışın birde düzenli olarak ölçtür TSH degerını
Dnmzzeda Bebisannneessi Benim de ilk tahlilimde 2.91 çıktı doktorum kontrol istedi 2 hafta sonra tekrar kan dedi özele gidiyorum diye tsh için para vermeyim sağlık ocağında yaptırdım 2 hafta sonra 5.22 çıktı doktorum sağlık ocağında bu tarz testler yanlış çıkıyor sorun oluyor dedi dahiliyeye gittim 2 gün sonra orda da 2.47 çıktı doktorun normal dedi hemen ilaç başlamaması iyi oldu yani benim için
Cyln00 Tiroid değer dediğiniz tsh mı Tsh da eğer 2.5 diyorlar sınırına , ilacı düzenli kullanmanız lazım sadece onun dışında bişey olmaz merak etmeyin ☺️
Bebisannneessi Cyln00 evet tsh, sınırını yanlış biliyormusum demekki, ilk gebeliğim o yüzden endişe ettim Google da bebekte zeka geriliği yapar yazıyordu
Cyln00 Bebisannneessi hayır korkma Ben kendimi bildim bileli troid hastasıyım ilaç kullandığın sürece asla sıkıntı yok ki bu hastalığa olmayıp hamilelikte troid sorunu yaşayan çok fazla hamile var %50den falzadır kısa bi ilaç kullanımıyla düşer o merak etmeyin :)
Deli_hatun_7 Bebisannneessi tsh değeri 2.50 genelde üstü çıkarsa ilaç tedavisine başlıyoruz bendede var 25 mg kullanıyorum ve 4.2 sınır içi sayılıyor ama senınkı o kadar yüksek değil kuzum ilacı düzenli kullanırsan bişey olmaz Allah’ın izniyle inşallah 🤲🏻🌸❤️