Deryakaya
25+3 günlük hamileyim.hamileligimi ögrendigim günden beri mide bulantısı cekiyorum .4 aydan sonra gecer dediler gram azalma olmadi.Artık dayanamiyorum.Ozellikle akşam yatağa başımı koyar koymaz midem ,boğazım yanmaya başlıyor.Gidip kusmazsam asla gecmiyor.dizlerim ve kaburgam 2 haftadır agriyor.Ne uyuyabiliyorum ne artık yemek yemek istiyorum. Ne yaptimsa gecmedi. Doktor ilac da vermek istemedi. Benimle aynı durumda olan varmi