Allah yardımcımız olsun. Bende 39+4 um . 1 cm acilma var sancim yok doktor 2 gün daha bekleyip suni sancı verecek.
Açıkçası böyle 40 yada 41 olup suni sancı ile dogumu başlayanların merak ediyorum.
Normal sancıya gore daha mı dayanılmaz ya da uzun sürüyor?
Insallah sancı ile dogururuz. O sancıyı çekip sezeryane alınmak da kolay değil:(