Nurella11 kesınlıkle depend zaten içi çocuk bezı külod gıbı yapmışlar çıkaracağın zaman yandan yırtarak cıkaryıyorsun eğilmene gerek kalmıyor. Külod gıymene gerek yok kanaması olan bırı olara rahat. Doktorlar istemıyor hasta bezı öneriyorlar . Bana hava almasını ıstıyoruz falan demişti ama ben yine de depend kullandım pısman değilim. Yıne olsa deepend