Yenibirannee Elifimustfa yarin 36 oluyoruz kontrolumuz var bakalim bende merak ediyorum nasil gelişimi minnosumun🥰
Elifimustfa Esmagrr ben her hafta gidiyom perinatoloji bakiyo riskliyim diye canım 36 da kaçtı kilonuz
Esmagrr Elifimustfa 35+5 tim ama 36 olmuştu program da 2900 49 cm daha 36 bile değildim suyu ve kilosu iyiydi premses
Elifimustfa Yenibirannee hayırlı haberlerle dönün inşallah canım inşallah kg şu boyu herşeyi güzel gidiyodur 💜💕
Esmagrr Elifimustfa her bebeğin gelişimi farklıdır erkek bebekler biraz daha iri olabiliyolar ilk kızım 3800 doğdu 54 cm
Elifimustfa Esmagrr aynen kuzum benim erkek bebek şuan biraz bı hafta önde gelişimi öbür oğlum 38+2 de 3025 gram dogmustu
BuseVeMinikleri Elifimustfa Salı günü muayene oldum 3200 olmuş. Önümüzde çarşamba doğum var inşallah ☺️