Whitelavinia 11 haftalık olduk ve bebeğimi sağ kasığımda hissediyorum,ağrı değil ama uyuşukluk ve rahatsız edici gibi…Böyle kasik tarafında hisseden varmı endişelenmelimiyim?
Mdnozl Whitelavinia 30 haftalığım ve hemen hemen her dönemde kasıkta hafif ya da kısa süreli şiddetli ağrılar yaşadım. Hatta sola yatın diyorlardı ben sola yattığım zaman çok acı çekiyordum sonra kendimi kasmayı bıraktım. Kasık ağrısının birçok nedeni olabilir yerleşme büyüme bebeğin pozisyonu vs Kontrollerinde bir sorun yoksa eğer endişe etme kısa süreli ağrılar oluyo zaman zaman kafana çok takma derim 🤗
Whitelavinia Yenibirannee ağrı değil karıncalanma şeklinde ve o yöne yatınca rahatsız edici oluyor anlamadım gitti
Anneadayiii__ Whitelavinia 11 hafta sonlarında göbek ağrısı da hissedebilirsin ama endişe edecek bir şey yok mera etme canım bazen bebek yerleşirken böyle kasılmalar zonklamalar oluyor. Benimde bir kaç gün önce karın ağrılarım vardı geçti
birhamilelikgunlugu Whitelavinia ben zor günler gecıyorıylrum buna rağmen kendimi öyle endekslemedım karakterım gereği de evhamlıyım 9 ay böyle geçmez dedim sakınan göze çöp batar dıyorum artık. Tabıkı de saldım gidiyo değil ama ayarım tam ortasında belki de . Sende takma kafana Allah’ın izniyle bıseycık olmaz.
Anneadayiii__ Whitelavinia hayır korkmana gerek yok vücut böyle şeylere farklı tepkiler verebiliyor. Bebeğin sağda ya da solda değildir bu haftada ben doktora gittiğimde hep sağda diyordum ama artık rahme yerleşmeye başlamıştı doktor da bebek sağ ya da solda olmaz öyle bir yanılma olmasın toplumda böyle yanlış algılar var demişti. Bebeğin bu süreçte göbek deliğinin alt taraflarındadır sağ ya da solda değil öyle yer değiştirmesi pek olası değilmiş içini ferah tutt
Whitelavinia birhamilelikgunlugu ya bende öyleyim ama gebe kaldım kalali hiç yerimde durmuyorum duramıyorum acaba çok hareketliyim ondan mı diyorum