ElayAysen Selam. 29 + 3 hamileyim. Kasik agrilarim var. Bacak iclerim agriyor. Sag bacagimda da rematizma agrisi gibi tutmus. Haraket falan da etmiyorum serklajlıyım diye. Progesteron fitil de kullanıyorum. Sizde de bu haftalarda agri oluyor mu ?
Mdnozl ElayAysen bende de ağrılar olmuştu hatta vajinamda hissediyodum aniden girip çıkıyordu. Ama bence normal bebeğimiz artık büyüme atağı geçiriyor ve çok sık pozisyon değiştiriyor hareket ediyorsa ve riskli gebeliğin yoksa stres yapma bence. Kasık ağrıları her dönem oluyo bence hep bir sebebi oluyo 🥰
ElayAysen Mdnozl bende 1 kac saatdir boyle ama. Belkide hava soguk gercekten de rematizmadir :D regl agrisi gitti ayagmdaki kaldı
Mdnozl ElayAysen benim maalesef aylardır bacak ağrım var zaten öncesinde de olurdu şimdi iyice arttı. siyatik ağrılarım oluyo kalçadan ayaklarıma kadar vuruyo çok uzun süre ayakta duramıyorum ayağım davul gibi oluyo 😮💨
ElayAysen Mdnozl Yaa annelik cok zor birsey :D Sag salim kucagimiza alalim da gecicek hepsi İnşəAllah