İyi geceler,38+6 yım bugün kontrolüm vardı nst de sancım yok. Çatı muayenem yapıldı normak doguma uygunum rahim yumusamaya baslamıs ve 2 cm açıklık var, bebek doğum pozisyonunda ama hala yeteri kadar asagıda değilmis.birden mi asagı iniyor? Ve muayeneden sonra hareket ettikçe vajinal bölgede sızlama oluyor bide peçeteye kahverengi az akıntı geliyor (muayenden önce yoktu)