ruya-s Gonuel49 son 2 bugün hastaneye gittim acile açılma hiç yokmuş sadece rahim ağzı yumuşamış ne zaman gelecek bu bebişler
Rfydztrk Gonuel49 40+0 olduk hala gelen giden yok. Ama bu gece ufaktan sancım var gibi bacaklarıma belime kasıklarıma hafif sancılar vuruyor.