Mila_01 kişiye den kisiye degisir. Bebegin kilosu falan etken bu konuda. Ilk sezaryenim ikiz oldugu icin olmustu. 2. 37+1de ilki sezaryen oldugu icin oldu. Ama bana simdi Cok sacma geliyor doktorun hiç bir dedigini sorgulamadan okey dedik. 3400 gr dogdu ama 5 gun solunum problemi yasadi kuvozde kaldi. Bu dogumumda 39 a kadar bekleteceğim