ozgyrs bnde aynı şeyleri yaşıyorum malesef yarın kontrolüm var. 7+2 de kalbi durmustu yavrumun kanamam bile olmadı. Gittim kalp atışları yok dedi. Çok kötü birşey gerçekten yarın biz 8 haftalik olucaz kalbi atıyor mudur diye düşünmekten kendi mi alamıyorumm hakkımızda hayırlısı 🙁