Kızlar biz doktor değiştirdik önceki doktorumuz 1 hafta önden gidiyor muhtemelen erken döllenme diyerek ultrasona göre haftasını söylüyordu. Ondan başka 2 doktora daha gitmiştik başka durumlar için onlarda ultrasona göre söyledi haftasını. Şimdi takipli olduğum doktor olur mu öyle şey bizim için önemli olan senin son adet tarihin diyor ama bebek 1 hafta hatta biraz daha önden gidiyor diyor. Gittiğimizde de haftasını söylemiyor biliyosunuz zaten son adet tarihinizi diyor, kilo ve boyunu söylüyor. Son adet tarihim 1 haziran ultrasona göre 16.haftanın içinde gözüküyorum son adet tarihime göre de 15. Haftaya yeni girdim. Hangi doktor haklı biz de şaşırdık artık ne bu çocuğun haftası neye göre doğum tarihime karar verilecek muhtemelen şuanki sıkıntılar devam ederse sezaryan gözüküyor doğum.38. Haftada alırızbebeği dedi doktor ama hangi 38.haftada doğum daha sağlıklı? Ultrasona göre mi son adet tarihime göre mi?