Verilen ilaçları içmeye özen göster ve ani kalkışlardan dikkat et zaten 2 gün zorluk çekiyorsun öyle ağrın olmuyor sakın korkma doğumdan ilk çıktığında biraz ağrın oluyor ama bebeğini görünce herseye değer diyosun o yüzden hep moralini yüksek tut ve bebeğine kavuşmayı bekle ve sana tavsiyem doğumdan sonra gaz çıkartman gerekiyor bu yüzden bol bol yürü dişini biraz sık kahveni iç şeftali kayısı komposto iç bunlar seni tuvalete cıkartır saglıkla kavuşun inşallah birbirinize bide benim de ilk doğumum sezeryan benim de pek bilgim yoktu bütün anestezi bacaklarıma inmişti ve cok şişmistim bunun için kendine çoraplar satılıyor bacağa inmesin diye onu da tavsiye ederim