Merhaba
Öncelikle burdan okuduklarımla doğuma gittim diyebilirim o yüzden kendi yaşadıklarımı yazmak istedim yardımcı olur belki
Normal de planlı sezeryan olacaktım kendi isteğimle 9 Eylül de
4 Eylül akşamı sancım oldu saat 8-9 gibi başladı ama benim ara ara sancım olurdu öyle zannettim hatta üstüne dışarı çıktım
Eve geldiğimde devam ediyordu saat 11-12 gibi şiddetlendi ağrılar o sancıyı anlamamanız mümkün değil. Benim ilk doğumum tecrübesizim ama doğum sancısını anlıyorsunuz hastaneye gittiğim de saat 2 olmuştu sancılarım artmış nst de yüksek çıkıyordu ebeler alttan muayene etmeleri gerektiğini söylediler ben çok korkuyordum önce izin vermedim sonra mecburuz bakmamız gerekiyor dediler hiç korkulacak bişey değilmiş 5 saniye sürüyor ve geçiyor 6 cm açıklığım vardı normal doğum yapabilirsin dediler ama ben hamileliğimin başından beri sezeryan istediğim için asla motive değildim sezeryan istediğimi söyledim
Doktorum geldi o Arada kan tahlillerim yapıldı ve ameliyathaneye alındım
Spinal iğneden aşırı korkuyordum anestezi uzmanına bağırdığım bile oldu bana dokunduğu için o panikle. genel anestezi istiyorum bile dedim hemşire beni yatıştırdı ve serbest bırak dedi çocuğunu gör bize güven dedi iyi ki de öyle yapmışım
Ve inanın hissetmiyorsunuz bile sinek ısırığı diyebilirim iğne vurulmuş anlamadım bile sonrasında uzandım uyuştum zaten ağrı sızı hiç birşey hissetmiyorsunuz beş on dk sonra bebeğimi gösterdiler sonda takılmış uyuşuk olduğum için hissetmedim zaten çıktım karnıma bastırdılar ufak bir ağrı asla abartılacak bişey değil sonda çıktı akşam üstü uyuşukluğum geçmiş olmasına rağmen sıfır acı
İlk ayağa kalkarken karşıya baktım ağrı sızı oldu ama yürüdüm kahve içtim çikolata yedim sürekli yürüdüm tuvalete çıktım akşamına hemen 10.günüm ve herşey normal ilerliyor.
Negatif yorumlara hikayelere asla bakmayın herkese hayırlı doğumlar dilerim