yslnrsh Tam doldursa 18 gün kalmış gözüküyor sizce kızım ne zaman gelecek uyuyamıyorum artık ağrılardan.. Eşim 17 eylül diyor sizin içinizden ne geçti kızlar 🩷🥰🙏🏻👨👩👧👼🏻
yslnrsh Esmagrr benım ılk bebeğim olacak ınsallah ve boyle bile zor sizi anlıyorum kolaylık diliyorum
Nidabade yslnrsh inşallah bir an önce sen de bende kavuşalım yavrularımıza 13 gün gözüküyor benim de yok gelmiyor oğluşum
Nidabade yslnrsh diyosun inşallah rabbim sağlıkla gelsin 🥰🥰 seninde 20 eylül diyim öyle geçti içimden 😍