Severgulcinn Merhaba 28 haftadayim ama bacaklarımda ağrılar oluşuyor yürürken acı hissediyorum sizinde öyle oldu mu ne kullandiniz
Meltemle Severgulcinn osteocare var kramp ağrı için çok iyi geliyor doğum sonrası bile kullanabilirsiniz. Günlük 1 adet almanız yeterli oluyor çok rahatlatıyor. Gıda olarak da soda içmek muz yemek iyi geliyor
busra-2410 Merhabalar evet benimde bacak ve bel ağrılarım olmuştu doktoruma söyledim magnezyum ilacı verdi şu an çok rahatladım
Kb96 Bende 27+4 gün oldu bugün ağrıdan duramıyorum bel ağrısı kramplar çok korkuyorum son zamanlar çabucak geçer inşallah 😔
tambirleydi Benim de geceleri kramp falan giriyor hareket ettiremiyordum resmen ama mg kullanmayı baslayalı geçti sanki biaraz
busra-2410 Severgulcinn ilacın adı efermag bende suda eritip içtim ama hergün muz yiyorum ve sodada iciyorum hangisinin faydası oldu bilmiyorum artik :)