Kilicpnr ilk sezeryanımda bende enfeksiyon kapmıştım dikişimin biryerinden sarı pis kokulu 1 lt şaşalı dolduracak kadar sıvı akmıştı eşim acile götürdü doktor kan aldı dikiş yerime pansuman yaptı kanda çok fazla enfeksiyon çıkmıştı dedi doktor bu sızıntının dışarıya vurması iyi olmuş içeriye vursaydı seni zehirlerdi dedi antibiyotik yazmıştı kullandım öylelikle enfeksiyon dan kurtuldum.