Senaa25 38+3 oldum suan Ara ara hafif bel ağırları gidip geliyor bir kqç defa da tam kasık bölgemde kasılma oldu bunlar sancımı acaba evim hastaneye biraz uzak gitsemmi gitmesemmi karar veremedim
Esmagrr Senaa25 ağrılar dayanılmaz olduğu zaman gitsen daha iyi hastaneye gidip heba olma oralarda evinde bir süre bekle