Damlaserkan guldenizli61 benimde 12 haftalık ama baya belirgin bende neden buladar var diye tedirginim 🫣
guldenizli61 Bltdilek gerçekten mi bende hiç bir şey yok karnım dümdüz bebek haraket edince hamile olduğumu anlıyorum 😂😂
Sevince Damlaserkan senin gaz VS olabilir, ilk aylar bağırsak hareketleri kabızlık veya az tuvalete çıkma gibi durumlar oluyor, bende de öyleydi.
Aysenurdesign guldenizli61 bebeğin gelişimi iyi ise hiç sorun etme aksine güzel birşey büyük olması zor oluyor
Ezgikaynak 35.haftaya girdim hala çıkmadı. Çok nadir lavaboya çıkmadığım gün bi hafif göbek tarzı şişer sonra iner😂 tek kötü yanı otobüste kimse yer vermiyor😂 ama göğüs ve kalçam büyüdü benim