Pamuk salak gibi 2 tabak erişte yedim gözümün üstüne ağırlık çöktü hemen , bir daha yersem böyle 2 olsun çok pişman oldum . Dikkat edince bir problem yok ama bazen canım çok erişte Makarna istiyor dayanamayıp 2 tabak yiyorum. 1 de agirimiyor zaten 2, yiyince gözümün üstüne ağrı biniyir