Bahar_kocak benim 36 yada 37 de döndü, doğum anında dönenler de var
Hemen sezaryene mi karar verildi, bence biraz daha bekleyin sancı anında da dönebilir
Evde ben şey yapmıştım, koltuğun üstünde ucunda diz üstü oturuyorsunuz sonra ellerinizi yere koyuyorsunuz popoyu hafif kaldiriyorsunuz bir kaç saniye durup düzeliyorsunuz sonra bir kaç defa tekrarliyorsunuz, bunu öneriyorlar bende yapmıştım , ama dikkat edin kendinize Allah korusun öne doğru düşmeyin aman biraz zor bir hareket biri varsa onunla birlikte yapın, birde bol bol namaz kılın secde hali çok faydaliymis 🥰