Kubulik doktorumuz hiçbir konuda rahatlatmıyor. Açıklama yapmıyor 5 dkda muayene edip göndermeye çalışıyor. Benim bebeğimin kilosu az çıkıyordu ne yapmalıyım diye soruyorum yapacak birşey yok diyor. Hasta kabulden tutun doktor sekreterine kadar herkes suratsız. Doğum ücreti 3100 tl olacakmış ocak ayında. Doğum odalarını görmek istedik izin vermiyorlar. Odaların bazıları büyük bazıları küçükmüş şansınıza ne gelirse diyolar