sumeyyeee_ aresinannesi1 öncelikle geçmiş olsun. Bu durum bünyeden bünyeye değişiyor umarım yakın zamanda atlatırsınız. İkinci trimester daha rahat oluyor, şikayetlerin bir çoğu azalıyor☺️
AleynaResul aresinannesi1 kusma falan olunca daha çok veriliyor ya ilk aylarda dert etmeyin bende almıyom almıyom drdim 6.ay 3 kiloyla merhaba dedi bana 😂
AleynaResul aresinannesi1 görürsün hayırlısıyla zaman çabuk geçiyor öğrendim 3 haftalıktı şimdi doğacak nerdeyse ışık hızında geçti bana😃
ilaydaEr aresinannesi1 çok geçmiş olsun maalesef midende bir şey kalmadığı zaman su kaybından dolayı halsiz düşüyor insan umarım biran önce düzelirsin 🙏🏼
nefessmommm aresinannesi1 herkesin süreci çok farklı geçiyor canım sıvı sabun kokusundan midesi bulanan duydum. Bu zor günlerde geçecek bir kaç ay dayanman gerekebilir. Bulantıya prilam iyi geliyor ama doktoruna bir danış istersen. Sağlıkla geçsin hamileliğin 🌼
aresinannesi1 nefessmommm evde paket paket var inanın hiç bir faydası olmuyor bana düşünün ki serum takılıyor bulantım kesilsin diye 3 tane serum bittiği an kusmaya başlıyorum