Y3liZzZ
Rabbim sağlıcakla büyümeyi nasip etsin inşallah, 2. Evladınızıda sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin canım 🌸
Evet cidden randevu saati 3-4 saat geçiyor sürekli doğumda sürekli müdahalede.. bu benide çok yordu artık..
Hangi doktor doğumunuza girdi peki ondan memnun kaldınız mı?
Arayıp doğuma gelmemesi de çok kötü sonuçta takipli bir hastası ve gelmesi gerekli :(
- Çocuğunuzla ne kadar arası var bebişinizin 🙈