aleynauyar Sibel_yay_46 5 den sonra görebiliyorlar tabi cihazda önemli kişiden kişiye de farklılık olabiliyor
AleynaResul Sibel_yay_46 değişiyor diye biliyorum gözükmüyorsa kendinizi strese sokmayın kalp atışı falan duyuldumu belki böyle olup gözükmeyen olabiliyodur
Sibel_yay_46 AleynaResul Bugün hastaneye gittim işte tam 7 haftalık olmuştu her iki utrasyonda oldum birseu gözükmedi kesen var ama bebek hala yok 10 gün sonra gel dedi tekrar ben de işte kafam biraz rahat değil neden gözükmedi diye sizlere bir söyleyim dedim
AleynaResul Sibel_yay_46 benim bildiğim kadarıyla değişiyor gözükme haftası Allahın izniyle bişi yoktur 🤲🏻❤️