belinay12 Ssseval Bende aslında normal doğum istiyorum Rabbim nasip ederse ama 2 kere estetik olmuş biriyim sezaryanda düşünmüyor değilim hangisi olursa o insallah
Masal18 belinay12 yok cnm bisey kullanmıyorum sadece demir hapı verdi dün doktorum o kadar ama maşallah doymak bilmiyorum ondan bu kilolar 🙈🙈🙈
belinay12 Masal18 bende ilk zamanlar da çok yiyorsun ama ben hamileligimi haya bir zaman bilmediğim için hep yorucu işler yaptım sanırım ondan hiç kilo almadim
Denizinannesiii34 belinay12 bende 23 haftaligim bebeğim kaç kilo bilmiyorum yarin gidicem bende hiç kilo almadım 🤗
Zuhal60 25 haftalık olduk biz de bugün çok şükür ama sırt ağrım oluyor. Mide ağrısı da sırta vururmuş acaba bundan mi kaynaklı bilmiyorum ☺