bdenerigokce İyi geceler kızlar, doğumuna eşi girecek olan var mı? Hangi hastane, doktor tercih ettiniz? Normalde Sezeryan istiyorum ama normale de yatkınım eğer normal düşünürsem eşimi yanımda istiyorum. Hastane önerisi sormak istedim🌺🌺
Mekklc bdenerigokce Ben de eşimin benimle doğuma girmesini istiyorum ama kendini kötü hisseder korkar vs diye korkuyorum kararsızım 🤷🏻♀️
Beyza55- bdenerigokce normal doğum istiyorum ve beni o şekildr görmesini istemiyorum. Bazı doktorlar da önermiyor zaten erkekler de psikolojik olarak etki bırakıyormuş
Memuranne2 bdenerigokce benn ilk doğum pandomi sebebi ile eşimi almadılar. Bu sefer istiyorum sezeryan olacak
Prenses_annesi59 Ben ilk doğumda eşimle girdim simdide onunla gireceğim o anı beraber yaşamak çok güzel sezeryan doğum yaptım
Gamze4127 Prenses_annesi59 özelde her hastane kabul eder mi bende beraber olmak istiyorum o anı görsün 😍
Prenses_annesi59 Gamze4127 özeller alıyor benim bildiğim kadarıyla bir pandemi dönemi almıyorlardı onun haricinde alıyorlar
bdenerigokce Mekklc ben eşime sordum korkar mısın yok ya ne korkcam dedi😂 ama bana göre daha soğukkanlıdır o 😂
Mekklc bdenerigokce Göreceği şeyden etkilenmesinden kendini uzak tutarsa normal doğum olursa sonuçta vajinadan çıkıyor ilerde sorun olur mu o aklımı kurcalıyor 😅 valla benim eşim çok duygusal evlenmeden önce böyle değildi
Amigurumi Mekklc eşler baş kısmına doğru oluyor elinizi tutuyor yani vajinayı görmüyor bence olmalı eşler 🥰
Mekklc bdenerigokce Ama istiyorum yanımda olsun bı o ağlar bı ben sonuçta tek yapmadım o da anlasın istiyorum 😅😅