Ssseval Betulkarakus4 aynısı bende oldu doktorun enfeksiyon bölümüne yönlendiricek avidite testi yapılıcak
Betulkarakus4 Ckyert internette araştırdım daha önce bu hastalığımı geçirdim demekmiş ama emin degilim
Ssseval Betulkarakus4 hem geöirmişsin hem hala geçiriyo gibi görünüyosun. Avidite sonucun önemli. Hamile kaldığında geçirmek tehlikeli buna bakıcaklar
Ssseval Betulkarakus4 tabi sezeryana göre normal doğurmuş oluyosunuz çabucak toparlanıyosunuz. Dikişlerinizi sakınma gibi bi derdiniz kalmıyo . Bi haftada gezmeye başladım