Betus- 24 haftalık hamileyim kızım olacak Allah’ın izniyle fakat bir türlü isim bulamıyoruz önerilere açığız hepimize fikir olsun
Betus- Açıkçası 2 isim düşünüyoruz en azından 1 isminin dinimizce uygun ve anlamlı olmasını istiyorum yardımcı olur musunuz
Betus- Yagmurozdemir aden ismi koyulması uygun olmayan isimlerden diye duydum helak olan kavmin adıymış sanıyorum tam araştırmadım ama
Betus- Mrymsr bizimde düşündüğümüz isimler arasında Sare var fakat etrafımdakiler Sareyi duyduğunda beğenmediler ve soğuttular açıkçası halbuki koymayı düşünüyorum güzel diyip geçebilirler yorum yapmak yerine değil mi 🤷🏻♀️
Minikperi Betus- o Ad kavmi. Adn şeklinde oradaki Nun harfi kelimeye ait değil ek. Aden cennet bahçesidir. Tevratta da geçer. Bu yüzden koyulması caizdir.
Kusumoldu Biz de iki isim düşünüyoruz İlk ismi Ayşe Zeynep ya da Hatice İkinci İsmi Rana İclal Duru ya da Nil Şimdilik seçeneklerimiz bunlar
User22 Asel Serra Ahsen düşünüyordum ben ama bende anlamı güzel olsun dinimizde yeri olsun istediğim için Betül koydum ama sanırım sizin isminiz Betül