Haticemk Merhaba hanımlar 15 +3 bu hafta ıcerısınde sureklı karında sancılar oldu ishal oldum ama duzenlı beslenıyorum üşüttüğüm ıcın mı ıshal gebelikde korkulacak bı durum mu acaba bılemıyorum yasayan varmı
Ebru_20 Haticemk doktor kontrolü gerekli canım yani benim doktorum öyle söyledi ve emin olmak için bir kaç test yapıp serum veya hap tedavisi veriyor doktoruna danış
Haticemk Ebru_20 evet bende yazdım dahiliyeye git serum taksınlar salgın var dedi gecmıs olsun rabbım sıfasını versın ınsallah