Denizz19 Arkadaşlar sezeryan olup da sonra nelere önem verdiniz doğrular neler nelere dikkat etmeliyiz merak ediyorum bilgilendirebilir misiniz 😌
Gurbetgelini Denizz19 yürüyüş yapmaya protein ağırlıklı beslenmeye bol su içmeye fazla yatarsan hantal olup geri kalması zor oluyor kendini zorlamadan Yürü yürğyebildipğn kadar olabildiğince en kısa sürede duş sütün geliyor hemen ve yaranı kuru ve temiz tutmak. Umarım yararlı olur sağsalim Bebeğine kavuşursun inşallah canım
Zeliha66 Denizz19 bol bol yürü. Yürüdükçe ayaklanırsın kendini daha dinç hissedersin evet ufak tefek agrın sızın olacak ama pes etme
Gulsummldr Denizz19 ilk gün için pijama değil gecelik al. Karnına baskı istemeyeceksin çünkü Sondayı uyuştuktan sonra iste Bol bol yürü. Acısa bile dinlen yürü Bol su bol kahve Üstüne kalın bi sabahlık al. Üşüyeceksin
Denizz19 Gurbetgelini Allah bağışlasın ne güzel, ben normal Doğum istiyorum 34 haftalığım ama olur ya insanın başına ne gelir bilinmiyor sezeryan olursam stres yapmak istemiyorum o yüzden siz tecrübeli annelere bir danışmak istedim
Denizz19 Nily korkmak değil de sezeryandan sonra bakım nasıl nelere dikkat etmek lazım onu bilmiyorum sadece 😁
tugbaarya Seni ilk kaldırdıkları an yurumelisin . Snr daha zor geliyor. Gaz çıkarma yardımcı çayları mutlaka tüketmelisiniz . 3 gün snr duş alınabiliyor ayakta sit için mutlaka yapmalısın . Yara yerini kuru ve temiz tutmalı olduğunca dik yurumelisin. Kontrollerini aksatmamalisin.ve dikiş alındıktan 15 gün snr falan rutin kontrole girmelisiniz. ilk 3 snr ki 6 ay iyilestim diyerek ağır iş yapmamalı agir kaldirmamalisiniz. İç vamairiniz muhakkak dikis yerinin ya altında ya üstünde olmalı sikmamali en azından bir müddet. Kişisel bakıma daha çok önem vermelisin. Cnk bu ameliyat snr si insanda ağda yapsam jilet kullnamsam gibi skntlar oluşuyor ertelenmesi daha da zorluk ve hijyeni çıkarıyor ortaya. Veeeee dediğiniz gibi insanoğlunun başına ne gelirse bilinmez sezeryan olur kolay geçer normal olur zorlanirsin herşeye bilgili gitmek en iyisi :))) Rabbim sagliklica kucağına almayı nasip etsin
Mlkkskn Buseayazerdgn Doğumun ertesi günü hemşire su geçirmez bandaj yapıştırdı hastanede duş almıştım sonraki günde taburcu olmuştum 👍
tugbaarya Buseayazerdgn sezeryan söz konusu olunca bir gün öncesinden dusunu falan alırsın . Ama en az 3 gün zaten 48 saat müsade altında kalıyorsun . Bir günde öyle bekleşen bitti gitti bile :)
zeynepsg Denizz19 benim 3 faktörde kan pıhtılaşması çıkmış. 1 düşük yaptım 2 ay önce. Dr bana 2 adet dönemi gördükten sonra korunmayı bırakabilirsin ilk düşük çoğu kişide olabilir dedi Yine de önlem amaçlı test yaptırdım sonuç çıktığı gibi doktoruma attım o da hemen coraspirine başlattı gebe kaldığımda da sanırım iğne olacağım onunla ilgili bi şey demedi henüz
Gulsummldr Denizz19 içindeki kafein vücuttan ameliyatı atmanızı saglıyo. Ağrı veya baş ağrısı kalmaması için içilmesi öneriliyo. Hemşireler gelip bizzat söylüyorlar hatta
Mlkkskn Ben dikiş falan da aldırmadım yapıştırma denen yöntemle yapılıyor artık çoğu yerde iç dikişlerde kendi kendine eriyen ipten yapılıyor diye biliyorum
Gurbetgelini hande123 hayır canım birinci de ikinci de ağrılı geçmedi ya da ben mecbur olduğum içim hemen kalktım bilmiyorum kişiden kişiye değişiyor ayrıca ağır ağrı kesici veriyorlar ki öyle fazla hissetmiyorsun