EsraDilbaz 1prensesannesi Amiiin sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah . Belirsizlikte korkutuyor normal mi olacak sezaryen mi nasıl gelecek o gün ne olacak derken baya korkuyor insan :)
Patito__ 1prensesannesi keseyi br hafta once cok rhat grduk ck skur buyuk ihtimal duyamayacagm herlde 6 cok erken cognluk en az 6+2 de gorms :/ erkenden gorunse nolr sanki 🙂)
Patito__ 1prensesannesi yarn ucretsiz kontrolmun son gunu degerlendireym dedm gozukmesse artk bir sonraki hafta gderm 🙂 yoksa bnde 3,4 gun dha beklerdm 🙂)
Patito__ 1prensesannesi heheh bakalm sansa artk 🙂 hayrlisi duyulsnda saglikli olsnda beklerz alistk zten 🙂