Merhaba arkadaşlar doğuma kadar olan süreçte aylarca bende burda doğum hikayesi okuyanlardan ama asla korkumu yenemeyenlerdendim çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım asla kimsenin hikayesine kulak asmayın sadece ana odaklanın bebeğinizi gördüğünüz anda hepsi bitiyor bende ağlayarak sezeryana girip gülerek çıkanlardanım bu muymuş diye sakın kendinizi korkutmayın merak ettiklerinizi cevaplayabilirim :)