Kızlar en son 27 temmuz adet oldum yani baya bi gecikmem var.. iyicene psikolojim bozuldu ha oldum olucam diye diye ve testlere para vermekten😒 gecen hafta doktora gittim altan ultrason yaptı birşey yok dedi adet söktürücü verdi icmedim daha, forumlarda okuyorum işte 8-9. Haftamda öğrendim ondan öncesi hep negativdi vs.. gecen hafta 2 test yapmışdım negativ ve bembeyazdı.
Bugün yine yaptım ama sabah ilk idrar ile değil kahve, su vs icmişdim hatta negativ cıktı yinede resmini cekmişdim, gözlerim laser olduğu icin hala zorluyo ekrana felan bakmak ama sanki hafif bi gölge var gibi yoksa banamı öyle geliyor😅 diğerlerinde yokdu aynı test. Yoksa artık kafayımı yiyorum gercekten😂

