Merve775 benim kanamam olmadı kasılmaları ben çok hissediyorum yani en ufak kasılmayı bile hissediyorum nst çekene kaç kere ve ne şiddette kasıldığında kağıda bakmadan söylüyorum ve doğru çıkıyor. Doktor acı eşiğimin çok düşük olduğu o yüzden çok hissettiğimi söyledi. Acile de kasılmalarla gitmiştim 28 haftada. Zaten kasılınca kasıklara baskı olduğundan orada da sancı hissediliyor. 37. haftayı görmek nasip olsun inşallah