Hilalcikkk Arkadaşlar sürekli ritmik şekilde tekme atışı var acaba hıçkırık mı ??? Normalde böyle olmazdı
Ebus2045 Hilalcikkk 2. Hamileliğim 36 haftalık hamileyim su hıçkırık olayını asla algilayamadim yada benimkiler hiç hickirmadi 😂
EbrKzlky Hilalcikkk hıçkırıktır büyük ihtimalle☺️ İlk oğlumda çok yaşardım, şimdi ikinci oğlumda hergün bi hıçkırıyor illa 😂 hissedilmeyecek gibi değil😂
Rbytkn Hilalcikkk evet hıçkırık gittikçe netleşiyor büyüyor falan çok hoş oluyor oğlum Cok hickirirdi sürekli ritmik atışlar olurdu 🥰 gebelik çok güzel Sağlıkla kavuşun inşaAllah 🌼
nazazra24 Hilalcikkk tekme belirli aralıklarla oluyor canım ama hıçkırık snlik hızla oluyor 2-3 saniyede bi hıçkırıyorlar genelde ben öyle anlıyodum oğlumda şimdi ikinciye hamileyim hamileliği özlemişim karnımda oynadığı günler dün gibi aklımda çok tatlı bi his sağlıkla doğur inşallah 😍🌸
Minikayak24 Ebus2045 aynı bölgede ritmik şekilde 5 saniyede bir vuruyor mesela öyle oluyor sabah benimki öyledi tık tk vıruyor normal tekmeler gibi değil
Feyzabeyoglu Ebus2045 yemin ederim aradigim yorum. Yazmaya da utandim🤣🤣 benim de ikinci gebeligim suan 26 haftalık oldum hiçbir zaman anlamadım iceride ne yaptığını neresi neremde olduğunu ya. Acaba bende mi sorun var diyordum yalnız değilmisim cok şükür 😅😅😅
Hilalcikkk Minikayak24 nabzı gibi değilmi ama baya uzun sürdü benimkinin soda içtim gazmı yaptı ne 😂😂
Feyzabeyoglu Minikayak24 dalgalanma gibi oluyor bazen acaba o mu Vallahi anlamıyorum ben ya ikinci gebelik bide🤷♀️
Ebus2045 Minikayak24 yok valla bende hiç olmadı ikisindede yada benimkiler hickirmiyo bilmiyorum artık 🤗
Ebus2045 Feyzabeyoglu kesinlikle yalnız değilsin 😂 ikisindede hiç hirkirdigini vs ritmik hareket falan yaşamadım ya bende ya benim çocuklarda sorun var diyodum Allah’tan sende bendenmissin rahatladım 😅
Kvsr_cvlk Feyzabeyoglu 😁😁 bende ayni yerde kalp atimi gibi ritmik atış oluyor dısardan görunmuyor bazen ama hissediyorsun yani ilk gebeliğim anlam verememiştim ne olduğuna doktoe açıklık getirdi sağolsun 🙈
Minikayak24 Feyzabeyoglu benimde 3. Ama baya hissediyorum 5sayede bir falan tık tık vuruyor gibi ama hıçkırık çok belli 😂ilk oğlumda hiç hatırlamıyorum hıçkırık olduğunu
Feyzabeyoglu Ebus2045 bazen pır pır ediyo böyle dalgalaniyor gibi his geliyor Acaba o mu ki böyle 10 saniye falan suruyor Uff insan kendini bilmez mi yaa 🥲
Hilalcikkk Feyzabeyoglu yok ya hızlı nabzı atışı gibi 😀😀 YouTube da videoları var hıçkıran bebeklerin
Ebus2045 Feyzabeyoglu valla bende hiç olmadı tekme olarak evet güçlü tekme olduğu hissediyorum ama öyle ritmik işte 1 dk boyunca falan hiç olmadi
Feyzabeyoglu Hilalcikkk valla hissetmiyorum ama kizim cok şükür sağlıklı doğdu Bunda da hissetmiyorum anlamıyorum ama insallah bu da sağ salim doğar da hissetmemis olayim napayim 😅
Asibayan Bende yasıyorum bu aralar 31+4 haftayım 1 dakıka kadar sürüyor ve aynı yerde ritmik sekılde tekme atar gibi pıy pıt atıyor bune acaba diye düşünürken hırkırık oldugunu hatırladım oglumda da yaşardım ama 4 yıl oldu unutmuşum 😂