Yani uslüp bazen çok sert yada ilgisiz davranışlar şeklinde , mesela geçen sağlık ocağından çağrdılar son haftalardayım diye rutin kontrol ve tahlilerimi yapacaklarını söylediler velhasıl kan sonuçlarım ve idrar sonuçlarım bozuk çıktı kendi doktoruma attım 3 gün dönmedi en sonun aramak zorunda kaldım hayır cevap vermeyeceksen niye var o telefon biraz soğudum bu durumu yaşayınca birde ilk defa böyle bir şey yaptım hani sürekli arayıp yazan hasta olsam bıktı diyecemde böyle bir hakkı da yok biz parayı verirken bıkmıyoruz ☺️