Elifonur3535 ben geçen sene kullanmıştım macun olarak tadı o kadar da kötü değil yeniyor sadece aç olarak yediğin için hafif mideni yakıyor 3 ay sonrasında düzenli kullanmadım ama hamile kalmıştım. Adet ağrılarım da çok oluyordu. Adet ağrım sıfırlandı resmen. Kist miyom polip falan varsa onları da temizliyor. ☺️