Moralsizanne benim yakın arkadaşım Da 11.hsftasında ve en başından beri kanaması var o da senin gibi çalışıyor inşallah riskli dönemleri atlatacaksınız az kaldı 🙏🏻korkma canım insanlara kolay geliyo işi bırak çalışma demek ama geçim şartlarını kimsenin düşündüğü yok.. Sanki kendi keyfimiz için çalışıyoruz bebeğimize iyi bi hayat kurabilmek için çalışmaya ihtiyacımız var belki dimi?? Ama herkesler tutturmuş işi bırak diye