Hazalebru Anoniiim riskli bi gebeliğiniz yoksa düşük tehlikesi gibi zararı yok, ama mutlaka doktorunuza danışın 🙏 ben o zamanlar da uçmuştum doktoruma danışarak
EbrKzlky Anoniiim 1 haftalığına Türkiye’ye gitmiştim giderken 4 haftalıkmışım bilmiyordum🙈 Döndüğümdede 5tim. 1 hafta sonra doktoruma gitmiştim.. 30lu haftalara kadar hiç bi riski yok uçağa binmenin riskli bir gebelik değilse ☺️
GlstnMrt Anoniiim x-ray cihazından geçmemek için doktorunuz size bir kağıt veriyo 7. Aydan sonra da uçağa almıyorlar zaten ondan öncesinden de doktora danışıp gidin
Anoniiim Geçen hafta keseyi gördük, bu hafta da yolk kesesini göreceğiz inşallah hayırlısıyla 🤲🏻 gelecek hafta da kalp atışı denildi 🥹❤️ doktoruma soracağım umarım bir sıkıntı olmaz 😇