-Mercimek-4 Kızlar çok özür dilerim 34+ 5 deyim bir hafta önce vitamin ve kan hapını bıraktırdı doktorum onunl alakalı mı bilmiyorum dışkım sarı ve sıvı geliyor hiçbirşeyde yiyemiyorum bir haftadır başına gelen var mı? Tehlikeli mi?
35aysegul -Mercimek-4 canım 33+2 deyim bende daha önce de olmuştum bugün yine ishal olmuşum aynı şekilde patates filan haşladım yedim. Daha öncekinde de muz patates bide kolayla suyu karıştırıp içtim biraz çabuk geçti iki günde. Kendin önlem aldığın halde geçmez uzun sürerse rahatsızlığın doktoruna söyle mutlaka bol sıvı tüket su iç
-Mercimek-4 35aysegul Doktora söylemiş miydin kuzum ben bugün muayene oldum sormayı unuttum bir hafta önce magnezyum hapı bıraktım toz kullanmaya başladım birde bişey yiyemiyorum yoğurt püre falan şekerim var patates kola falan yiyip içemem:) ama gebelik kolestazı falan değildir dimi çünkü elhamdülillah başka birseyim yok i
35aysegul -Mercimek-4 yok yok kolestaz olsa kaşıntın da olurdu. Şimdi salgın var çok fazla aynı sıkıntıyı yaşayan var. Ya ben daha önce söyleyemedim doktoruma muayene geçmişti ama iki güne geçince anlatmama gerek kalmadı. Şimdi yine oldum şansıma doktorum yurtdışında kontrol 20 sinde. Başka birinden duymuştum eğer gerçek nar ekşisi varsa evinizde bir kaşık için kesiyor ishali yazmıştı. Varsa evinde dene istersen zararı da olmaz çok geçmiş olsun acil şifalar olsun ikimize de inşallah 🙏🏻
-Mercimek-4 35aysegul Amin bitanem saol Allah razı olsun Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🙏🏻🌸