Melisaumy Kızlar 40+3 oluyor yarın suni sancı verilicek her dk ağlamaya müsaitim ve pozitif düşünmem gerektiğinin farkındayım kendimi iyi düşünmeye odaklıyorum ama yapamazsam diye korkuyorum
Asikiz19 Melisaumy Bence şöyle düşünün bir şekilde o bebek doğacak. Aksi bir ihtimal yok. Doğum şekli değişebilir ama doğacak sonuçta o yüzden neden yapamayasınız ki doğal bir süreç bu süreç. Ama biz kendi kendimizi korkutuyoruz. Bir de nasıl geçeceğini yaşamadan bilemeyiz. Herkesin doğumu kendine özel. O yüzden rahat olun siz güzel geçecektir.
tazeanne123_ Melisaumy hele bebek doğsun gör bak bakiyim bu düşüncelerin 1 kere bile aklına geliyomu♥️
yeninesilanne-99 Melisaumy Ya canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍 Bende 40+3 haftalığım yarın suni sancıyla doğumum var aşırı gerginim😓
35aysegul Melisaumy inşallah su gibi akan geçen güzel bir doğumun olur kuzum Allah yardımcınız olsun kucağına sağlıkla al. Bende ilk gebelik daha önce doğurmadım ama etraftan duyduğum aldığım akıllar hep doğru nefes alıp vermek üzerineydi. O an ebelerin yönlendirmesini doktoru dinleyin ve nefes kontrolü yapın o zaman kolay oluyor dediler. Tabi dışarıdan ne denirse densin insan yaşamadan bilemez bol bol dua oku Rabbim kolay doğum versin cümlemize 🙏🏻
Melisaumy Suni sancıları nasıl karşılamam gerekiyor olumlu düşünüp hareket etsem sürekli baş edebilirmiyim
Melisaumy Yanlışlıkla olumlu sanıp bi videoya girdim aşırı gerildim zaten doğum sonrası içinde çok gerginim
Melisaumy Beni korkutan doğum sonrasıydı sadece doğum bi şekilde geçer diyodum ama perişan olmaktan korkuyorum
NaZende1600 Melisaumy Ayşe duman acısız ağrısız normal doğum diye bi video var YouTube da onu izleyince ben rahatladım biraz bide ebe Neslihan tekeli var nefes ve ıkınma ile ilgili bilgi veriyor oda rahatlattı kolaylıkla sağlıkla alın inşallah kucağınıza bebeğinizi
Melisaumy Asikiz19 evet düşüncem koşarak böyle kaçmaktı ama bebeğimden değil napıcağımı bilmediğimden sorumluluktan ama dediğin gibi öyle yada böyle doğucak inşallah iyi hissetmeye odaklanıcam 🌸 teşekkür ederim
Yenibirannee Melisaumy yapabilirsiniz.. 9 aydir beklediginiz gün gelmiş sağlıkla gelsin inşallah 🥰 Allah bir avazda kucağıniza almayi nasip etsin.. kokusuna odaklanin inanin hersey cok guzel olacak
Anoniiim Umarım sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız😍😍Rabbim yardım eder, yarın çok güzel bir gün kucağınıza alıp kokusunu içinize çekeceksiniz🥰🥰🥰🤲🏻Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️
Melisaumy Anoniiim amin amin binlerce amin en çokda yarın bebek isteyen herkes için yakınlarım için dua edicem Allahım isteyenlerede nasip etsin inşallah 🌸🙏