Selam kızlar, bugün şeker yüklemesi için doktora gittim idrar tahlili de alındı, e nabızdan baktığımda idrar da lökosit pozitif çıkmış sonuçlar için doktorumla yarın görüşeceğim ama içim içimi yedi o yüzden burdan da sormak istedim. İnternette araştırdığım kadarıyla idrar yolu enfeksiyonu gibi şeyler yazıyor var mıdır aynı durumu yaşayan ve nasıl yol izlendi ? Yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻🙏🏻