Melike0660 Merhaba kızlar 26+5 haftalığım uzanamıyorum yatamıyorum oturamıyorum sol göğüs altım kaburgam batıyor gibi önlü arkalı ağrım oluyor Buda nefesimi kesiyor sanki kulunç girmiş gibi ağrı var. Yaşayanınız var mı normal mi ?
Rozii Melike0660 benimde öyle ön de oluyor kaburgamın altına giriyor gibi sanki ağrı batma oluyor normal heralde bebek büyüdüğü için yukarılarda sanırım doktoruma soramadım bilen soran varsa yazarsa çok iyi olur benimde 28 hafta
Tubabbbaa Melike0660 aynı sıkıntı bende de var yarın doktora gideceğim soracaktım 23 haftalık benimde soluma yatamıyorum 🥺
Memolininannesi Melike0660 aynıyız haftamız günümüz fln banada oluyor ani sancılar gibi giriyo normalde zaten nefes alamıyorum afedersin yatamdan önce biraz domalıyorum o şekilde rahat edip uyuyorum
MirsT Melike0660 28. Haftadayım bende de var bebek hızlı büyüyor diye bence rahimde büyüyor organlar kemikler baskı görüyor. Hangi haftanın açıklamasıydı unuttum ama nefes daralma hissi de bunlarda normalmiş diye okumuştum biraz da hormonalmiş o nefes daralması baskı hissetme
Melike0660 Tubabbbaa vallahi bende uzun süre yatamıyorum aynı pozisyonda hemen batmalar oluyor oturuyorum düzelmiyor ayağa kalkıyorum düzelmiyor ne yapacağız bilmiyorum 🤷♀️
Esraankara17 Aynı sıkıntı iki gündür bendede var özellikle akşamları yatacağım zaman oluyor 27+4 benimde bu gün ebem artık büyüdüğü için yukarıya baskı yapıyor olabilir dedi ama doktorumla daha konuşamadım inanılmaz bir acı ve hiç kesilmiyor ve korkutuyor da 😥
Melike0660 Esraankara17 çok geçmiş olsun benimde haftaya kontrolüm var gidince doktoruma soracağım son 1 haftadır çıktı Buda
Tubabbbaa Melike0660 Allah yardımcımız olsun bebek baskı yapıyo diye düşündüm bende bide aşırı çarpıntı yapıyor bende 😔oturmak uzanmak herşey hayal artık şimdiden böyleyse 30 ları düşünemiyorum
Melike0660 Tubabbbaa amin amin bütün hamişlere Allah sabır versin kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin 🤲 gerçekten çarpıntı olayı sıkıntı oluyor artık bi an önce bitse keşke
Melike0660 MirsT evet bende normal olduğunu okudum ama bu belirtiler genelde 30.haftadan sonra çıkıyormuş bende erken çıktı diye panik yaptım sadece. Nefes almak çok güç 😣
Busraa-aa Bende 27+4 aynı sıkıntılar bende de var boynumdan belime kadar ağrıyor ve kulunçlarım geceleri kötü oluyor uyutmuyor bazen maalesef 😒
sumeyyeee_ Melike0660 aslında bu saydığınız belirtiler genelde 30’dan sonraki haftalarda oluyor sizde erken başlamış. Özel bir durumunuz yok dimi, hastalık vs?
Melike0660 sumeyyeee_ bel fıtığı öyküm var sadece o tetiklemiş olabilir diye düşünüyorum ama evet biraz erken başladı gibi 🙄
Baby07 Melike0660 benimde o haftalarda aynıydı ve be mn üstüne bide akciger enfeksiyonu geçirdim acillerde surundum . Ama korkma şuan 33 haftaliga giricez biraz daha rahatladım. Geçiyor yani karnın genisledikce