Gkcem9561 Merhaba arkadaşlar 1 ay kadar vaktim kaldı ve beni bi korku almaya başladı normal doğurabilirmiyim sezeryanamı alırlar belden uyuştursalar dayanabilirmiyim kafamda 1000 Sekme açık 🙄sizdede öylemi
incizeynep75 Gkcem9561 Her şey bir şekilde yolunu buluyor ve bitiyor düşünüp stres yapmayın 7 gün önce sezeryan oldum normalde hiç stresli değildim korkmuyordum ama ameliyathane de insan ister istemez bi korkuyor iğne diğer şeyler vs ama hepsi geçiyor öyle düşünün
Rzgrn_Annesi133 Gkcem9561 2. Doğumum ilk doğumum normaldi daha 3 ayım var korkuyorm bende çok fazla düşünüyorum 😒
Gkcem9561 Rzgrn_Annesi133 ben 3 ayım varken hiç korkmuyorum devlettemi dogursam diyordum şimdi eşimi ablamı yanmda istiyorum korkudan
acilicigkofte Hiç stres yapma. Kucağına aldığın an hepsi pufffff. Yok oluyor. Tarif edilemez bir duygu.